بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین

همه ما از اهمیت طراحی سایت آژانس مسافرتی و ظهور آژانس های مسافرتی آنلاین و اینکه چگونه توزیع محصولات و خدمات حوزه مسافرت و گردشگری را آسان کرده اند، آگاهیم. در این مقاله، درمورد بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین و تکنولوژی های مهم و به روزی که به آژانس های گردشگری در فروش بهتر محصولات و خدماتشان (خصوصا خدمات مرتبط با هتل) کمک میکند، صحبت می کنیم. در طول سالهای گذشته، آژانس های گردشگری آنلاین، در پر کردن شکاف ضروری بین مسافران و تامین کنندگان خدمات، بسیار خوب عمل کرده اند. آنها همچنین توانسته اند حجم قابل توجهی از تقاضا برای مسافرت را برای خود تصاحب کنند.

6 تکنولوژی کلیدی آژانس مسافرتی آنلاین

وقتی صحبت از رزرو آنلاین هتل می شود، مصرف کنندگان 3 ترجیح اصلی دارند که از  مهم ترین بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین است. اولین مورد، اصرار مصرف کنندگان برای وجود تنوع و توانایی انتخاب به اختیار خودشان است. دومین مورد، آگاهی از قیمت است. مصرف کنندگان همیشه می خواهند قیمت ها را با هم مقایسه کند تا بهترین معامله ممکن را انجام دهد. سومین مورد تجربه کاربری عالی (UX) است که باید به خوبی با دو مورد قبلی (انتخاب و قیمت) منطبق شود.

برای مراقبت از ترجیحات ذکر شده در بالا، آژانس های گردشگری باید فناوری های خاصی را برای موفقیت کسب و کار خود، پیاده سازی کنند. بنابراین برای پاسخ به این سوال که این صنعت چه قدرت هایی دارد و بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین چیست و آنها برای موفقیت به چه فناوری هایی نیاز دارند؛ ما اطلاعات مختصری از 6 فناوری برتر ارائه می کنیم و نظرات خود را به اشتراک می گذاریم.

وبسایت های هوشمند

آژانس های هواپیمایی آنلاین به این دلیل محبوب هستند که دسترسی کاربران نهایی به محصولات مرتبط با سفر را آسان میکنند. طراحی سایت آژانس مسافرتی ریسپانسیو که به سرعت دستگاه های بازدیدکنندگان را تشخیص می دهد، تنظیمات صفحه آنها را برای داشتن بهترین تجربه کاربری بهینه می کند. همچنین، یکی از بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین، امکانات پرداخت متنوع است. سایت آژانس مسافرتی با درگاه های پرداخت هوشمند که ویژگی هایی مانند «قیمت قفل» و «اکنون رزرو کنید، دیرتر پرداخت کنید» را ارائه می دهند، نسبت به وبسایت هایی که فقط گزینه های پرداخت معمولی را ارائه میدهند، بهتر عمل می کنند.

پلتفرم های تجمیعی هتل

آژانس های مسافرتی آنلاین با هتل ها، تامین کنندگان عمده فروشی و سیستم های توزیع قراردادهایی دارند که به آنها این امکان را میدهد که محصولات و خدمات مختلف مرتبط با سفر را با قیمت های خاصی بفروشند. بنابراین، یکی از بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین، توانایی مدیریت این موارد است. این آژانس ها، برای مدیریت این داده ها، به پلتفرمی واحد نیاز دارند که قابلیت جستجو، نمایش و تولید داده های درخواستی را داشته باشد. پلتفرم های تجمیعی هتل، این کار را انجام میدهند.

سیستم های پشتیبانی

نرم افزار بک آفیس (back-office) درست مانند قلب آژانس های هواپیمایی آنلاین عمل میکند و یکی از بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین است. بسیاری از عملکردهای حیاتی از جمله مدیریت موجودی، مدیریت تامین کننده، ایجاد قوانین تجاری و منطق اصلی در پس تصمیمات تجاری، تجزیه و تحلیل، معیارها و گزارش عددی کسب و کار، کارکنان و مشتریان را انجام می دهد. استفاده از این نرم افزار به سازماندهی داده ها بسیار کمک میکند.

نقشه هتل ها و اتاق ها

آژانس های مسافرتی آنلاین داده های هتل ها را از چندین تامین کننده جمع آوری می کنند، بنابراین احتمال دریافت داده های تکراری، نادرست یا ناقص از این منابع فوق العاده زیاد است. آنها از ابزارهای نقشه برداری هتل برای جلوگیری از ورودی های تکراری و لیست هتل ها با اطلاعات متناقض استفاده می کنند. بنابراین، ابزارهای نقشه برداری به آنها کمک می کند تا اطلاعات هتل ها را به درستی سازماندهی، مدیریت و ساختار بندی کنند.

درست مانند هتل ها، اطلاعات اتاق ها را نیز از کانال ها و منابع متعدد به دست می آیند، به همین دلیل احتمال دریافت داده های نادرست اتاق ها نیز زیاد است. ممکن است اتاق هایی با امکانات، خط مشی ها یا تصاویر از دست رفته و همچنین اتاق های تکراری وجود داشته باشند. ابزار نقشه برداری اتاق به آژانس های هواپیمایی کمک میکند تا داده های اتاق ها را سازماندهی کنند و آنها را به درستی به مشتریان خود ارائه دهند.

سیستم های مدیریت درآمد

سیستم های مدیریت درآمد به آژانس های هواپیمایی درتصمیمات قیمت گذاری کمک می کنند و از جمله بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین هستند. قیمت ها در بازار سفر همیشه به عوامل بیرونی بستگی دارد، مانند احساسات موجود در بازار، سرعت فعالیت های اقتصادی، جشنواره ها، رویدادهای ورزشی و بسیاری از عوامل ناملموس دیگر. بنابراین، قیمت گذاری نیاز به بهینه سازی از طریق پیش بینی بهتر و برنامه ریزی تقاضا دارد. سیستم های مدیریت درآمد می توانند این کار را انجام دهند.

تایید پس از رزرو

ابزار تأیید پس از رزرو می تواند برای اعتبارسنجی رزروهای مختلف محصولات مسافرتی ساخته شده در پلتفرم شما ضروری باشد و از بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین شما باشد. این اعتبارسنجی در موارد مختلف مهم است، مانند زمانی که مصرف کنندگان یک محصول مسافرتی را رزرو می کنند، جزئیات پرداخت مشتری در سیستم شما در دسترس نیست یا چندین رزرو تحت یک نام وجود دارد. همچنین، در مورد هتل ها، بدون اعتبارسنجی، ممکن است دو مشتری متفاوت برای یک اتاق وجود داشته باشند. برای جلوگیری از بروز چنین تجربیاتی برای مشتری، وجود یک ابزار تأیید پس از رزرو می تواند مشکل را حل کند.

سخنی از ما

آژانس های مسافرتی آنلاین کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان با حداقل تلاش، بهترین تجربه را با محصولات مسافرتی دارند. آنها همچنین می توانند یک جریان درآمدی قوی برای تامین کنندگان محصولات مسافرتی ایجاد کنند. آنها دیگر واسطه بین تامین کنندگان و مصرف کنندگان نیستند. در عوض، نهادهایی هستند که تعادل سالمی را در بازار سفر ایجاد می کنند. استفاده از بایدهای آژانس مسافرتی آنلاین و این فناوری های معرفی شده هستند که به رشد و موفقیت این کسب و کارها کمک میکنند.

keyboard_arrow_up