طراحی سایت بیمه

از آنجایی که طراحی سایت بیمه به سنگ بنای دیجیتالی کسب و کار شما تبدیل می شود، باید مطمئن شوید که وقتی بازدیدکننده به سایت شما می آید، اولین برداشت مثبت و حرفه ای خواهد داشت که منجر به ماندگاری آنها (نرخ پرش پایین) و کسب اطلاعات بیشتر درمورد شما می شود.

طبق تحقیقات، بیش از 85 درصد از افرادی که محصولات را به صورت آنلاین خریداری می کنند، به طور گسترده تحقیق می کنند و حداقل 10 منبع مختلف را قبل از تصمیم گیری برای خرید بررسی می کنند.

آیا یک دفتر بیمه به طراحی سایت فروش بیمه نیاز دارد؟

در دنیای دیجیتال امروزی، طراحی سایت بیمه ابزاری ضروری است که باید بخشی از کسب و کار و استراتژی بازاریابی را تشکیل دهد. همانطور که همه ما می دانیم بیمه چیزی است که هر فردی در طول زندگی خود به دلایل مختلف به آن نیاز دارد. با این حال، با وجود رقابت زیاد و این واقعیت که بیمه یک محصول “جذاب” ویژه برای فروش نیست، بازاریابی خدمات بیمه گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد.

چه از قالب های آماده سایت بیمه استفاده کنید، چه از افراد و شرکت هایی که خدمات طراحی سایت انجام میدهند استفاده کنید تا یک سایت بیمه برای شما طراحی کنند، حضور آنلاین کسب و کار شما بسیار مهم است. این کار می تواند به شما کمک کند تا یک تصویر حرفه ای ایجاد کنید و ترافیک ارگانیک برای وبسایتتان به دست آورید.

مزایای طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه به شما این امکان را می دهد که با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید. اکنون که تقریباً همه چیز را می توان به صورت آنلاین انجام داد، مردم انتظار دارند که بتوانند با شما تماس بگیرند، قرار ملاقات ها را تعیین کنند و در مورد خدماتی که ارائه می دهید اطلاعات بیشتری کسب کنند. همه اینها با طراحی سایت بیمه امکان پذیر است. علاوه بر این، سایت بیمه که خوب طراحی شده به شما امکان می دهد خدمات خود را ارتقا دهید، اعتماد ایجاد کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید. در ادامه مزایای طراحی سایت بیمه آورده شده اند.

گسترش مشتریان

اگر به دنبال راهی برای گسترش دسترسی خود هستید، داشتن یک وب سایت بیمه ضروری است. یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که از استراتژی های بازاریابی دیجیتال مختلف استفاده کنید که باعث جذب ترافیک بیشتر و افزایش آگاهی از برند شما می شود.

به عنوان یک نماینده بیمه، رشد کسب و کار شما مستلزم جذب مشتریان جدید است. در حالی که می توانید از تبلیغات شفاهی و توزیع کارت ویزیت برای جذب مشتری استفاده کنید، اما طراحی سایت بیمه فرایند بازاریابی و فروش شما را سریع تر می کند.

به خاطر داشته باشید که شما نمی خواهید فقط یک وب سایت معمولی ایجاد کنید. شما نباید فقط محتوا را در صفحات پرتاب کنید و به بهترین ها امیدوار باشید. باید بتوانید از رقبای خود متمایز شوید. یک وب سایت حرفه ای به شما کمک می کند تا برند خود را در برابر مشتریان بالقوه در بازار به موثرترین شکل ممکن نشان دهید.

فروش بهتر

افزایش فروش ناشی از طراحی سایت بیمه
افزایش فروش ناشی از طراحی سایت بیمه

حیاتی ترین گام در “فروش” به مشتریان بالقوه این است که به آنها کمک کنید تا بفهمند چه خدماتی را ارائه می دهید. این امر مستلزم این است که هنگام طراحی سایت بیمه، صفحات جداگانه برای هر یک از محصولات و خدماتی که می فروشید ایجاد کنید. صفحات منحصر به فرد محصول و خدمات، پیمایش و اشتراک گذاری صفحات شما را آسان تر می کند. آگاه کردن مشتریان خود از همه چیزهایی که ارائه می دهید نیز به افزایش شانس شما برای فروش بیشتر محصولات بیمه کمک می کند.

قابل درک کردن خدماتتان

بیمه می تواند موضوع پیچیده ای باشد. بسیاری از خریداران احتمالاً برای درک آن و نحوه انتخاب گزینه مناسب، به کمک نیاز دارند. با داشتن صفحات مجزا برای هر محصول یا خدماتی که ارائه می کنید، می توانید جزییات کاملی را توضیح دهید و تمام اطلاعات مربوط به هر سرویس را فهرست کنید. همچنین می توانید مزایای هر مورد را توضیح دهید و به برخی از سوالات متداول را نیز پاسخ دهید.

در اصل، با طراحی سایت بیمه، صفحات شما به عنوان صدای شما عمل می کنند و به مشتریان بالقوه قبل از تماس با شما، اطلاعات مورد نیاز خود را می دهند. هرچه بهتر بتوانید به کسی کمک کنید تا خدمات خاص شما را درک کند، احتمال بیشتری دارد که به شما اعتماد کند.

افزایش اعتبار و اعتماد نزد مشتریان

ایجاد یک کسب و کار موفق بیمه مستلزم ایجاد اعتبار و جلب اعتماد مشتریان شماست. طراحی سایت بیمه یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش هر دو این موارد است. اگر لینکی به وب سایت خود را در کارت ویزیت و امضای ایمیل خود وارد کنید، مشتریان بالقوه شما تقریباً فوراً قابل اعتمادتر خواهند بود.

فرض کنید بسیاری از مشتریان خود را رو در رو نمی بینید. همه چیز یا از طریق تلفن یا اینترنت اتفاق می افتد. سایت شما به عنوان یک ابزار عالی برای نشان دادن به مشتریانی که نمی توانند شما را ببینند عمل می کند. اعتبار همچنین به یک وب سایت بیمه که خوب و جذاب طراحی شده است نیز بستگی دارد. اگر سایت شما قدیمی به نظر می رسد، این احتمال وجود دارد که اعتمادی را که برای ایجاد آن زحمت کشیده اید از دست بدهید.

کسب اطلاعات بیشتر درمورد بازدیدکنندگان وبسایتتان

طراحی سایت بیمه علاوه بر این که به مشتریان فعلی و بالقوه شما اجازه می دهد تا بیشتر در مورد شما بیاموزند؛ به شما نیز این امکان را می دهد که در مورد آنها بیشتر بدانید. با نرم افزارهای تحلیلی و بازاریابی، می توانید ردیابی کنید و ببینید چه کسانی از وب سایت شما بازدید می کنند. شما می توانید ایده بسیار واضح تری در مورد اینکه گروه اصلی که از سایت شما بازدید میکنند چه کسانی هستند، چه صفحاتی محبوب ترین هستند، چه کانال هایی بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند و موارد دیگر دریافت کنید.

اما قرار است با این اطلاعات چه کار کنید؟ بررسی داده هایی که جمع آوری می کنید به شما درک بهتری از خواسته های مشتریانتان می دهد. شما می توانید از آن برای تنظیم وب سایت و خدمات خود استفاده کنید و به آنها اجازه دهید تا به ابزار بازاریابی موثرتری برای تجارت شما تبدیل شوند.

نکات اساسی طراحی سایت بیمه

چندین نکته وجود دارند که پیروی از آنها منجر به متمایز شدن وب سایت های بیمه با نرخ تبدیل بالا از وب سایت های با نرخ تبدیل پایین می شود. ما نکات کلیدی طراحی سایت بیمه که هنگام طراحی سایت آنها را رعایت می کنیم، را با شما به اشتراک می گذاریم تا مطمئن شویم که وب سایت شما در هنگام رقابت در دنیای آنلاین، بیشترین شانس موفقیت را دارد.

طراحی سایت بیمه ریسپانسیو

طراحی سایت بیمه ریسپانسیو
طراحی سایت بیمه ریسپانسیو

اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان در حین استفاده از دستگاه های مختلف به وب سایت بیمه دسترسی خواهند داشت. طراحی سایت بیمه سازگار با موبایل بسیار مهم است؛ حتی اگر بخش کوچکی از بازدیدکنندگان از وسایلی مانند تبلت یا موبایل استفاده کنند.

هنگامی که یک مشتری بالقوه به سایت شما می آید، ضروری است که به آنها یک وب سایت سازگار با موبایل و رسپانسیو ارائه دهید که در دستگاهی که استفاده می کنند خوب به نظر برسد.

استفاده از وبلاگ در طراحی سایت بیمه ای

وقتی صحبت از فروش بیمه می شود، مردم دوست دارند تحقیقات خود را انجام دهند. به ندرت پیش می آید که کاربران، قبل از بررسی سایت ها و قیمت های رقبایتان، خدمات شما را سفارش دهند. به همین دلیل شما باید دلایلی برای بازگرداندن مشتری به وبسایتتان داشته باشید. وبلاگ نویسی می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

محتوای مناسب و پشتیبانی درست

فرقی نمی کند که چه نوع وبسایتی دارید، بهتر است به هر شکلی که می توانید، به مشتریان فعلی و بالقوه خود پشتیبانی ارائه دهید. وب سایت بیمه، زمانی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد، ابزار بسیار موثری برای کمک به تحت تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان است.

می توانید از انواع اشکال رسانه، اعم از کلیپ های ویدئویی، وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، تصاویر یا اینفوگرافیک ها به عنوان وسیله ای برای ارائه محتوا استفاده کنید تا به مشتری بالقوه کمک کنید محصولات و خدماتی را که ارائه می دهید بهتر درک کند.

مردم دوست ندارند احساس کنند که چیزی به آنها فروخته می شود. در عوض آنها کمک می خواهند، اطلاعات می خواهند، دوست دارند راهنمایی شوند و می خواهند بدانند که با شرکتی سروکار دارند که به آنها اهمیت می دهد و برای پاسخ به سؤالات آنها وقت می گذارد.

پورتال ورود مشتریان

هنگامی که طراحی سایت بیمه خود را در نظر می گیرید، به این نکته نیز توجه داشته باشید که آیا قصد دارید به مشتریانتان پورتالی ارائه دهید تا به آنها کمک کند به اسناد مهم دسترسی داشته باشند یا خیر. افزودن امکان دسترسی خصوصی و دادن توانایی به مشتریان برای ورود به سیستم و دسترسی سریع به اسناد شخصی خود، در دراز مدت باعث صرفه جویی در زمان می شود. همچنین دلایل بیشتری برای کاربر فراهم می کند که به وبسایت شما بازگردد.

شخصی سازی طراحی سایت فروش بیمه

اگر کاربران بخواهند درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، معمولاً روی صفحه «درباره ما» کلیک می کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را ببینند. اگر اعضایی از تیم شما مستقیما با مشتریان ارتباط دارند، در طراحی سایت بیمه مکانی تحت عنوان “ملاقات با تیم” اختصاص دهید تا مشتریان بتوانند مستقیما و به صورت آنلاین با آنها ارتباط برقرار کنند. این کار به کاربران کمک می کند ارتباط بهتری با کسب و کار شما داشته باشند. حتی اگر آنها فقط از طریق تلفن با کاربران صحبت کنند، باز هم ایده خوبی است که یک بیوگرافی کوچک یا جمله کوتاه درباره آنها در این بخش ارائه شود. همچنین بهتر است از تصاویر واقعی تیم خود استفاده کنید و از تصاویر استوک استفاده نکنید.

بایدها و نبایدهای طراحی سایت بیمه

کاربران سایت شما انتظار دارند زمانی که به چیزی نیاز دارند بتوانند آن را به راحتی پیدا کنند. تجربه کاربری (UX) و طراحی وبسایت بیمه بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. در ادامه چندین نکته در خصوص طراحی وبسایت وجود دارد که بهتر است قبل از سفارش طراحی سایت بیمه، آنها را مطالعه کنید.

به روزرسانی محتوا و طراحی

آیا وبسایتتان به خوبی خود شما و کارکنانتان کار می کند؟ شما نمی توانید بعد از طراحی سایت بیمه، روی آن کار نکنید و انتظار داشته باشید به خوبی کار کند. حداقل کاری که باید انجام دهید این است که وبسایتتان را به طور منظم به روزرسانی کنید. با تغییر روندها و ابزارها، توجه به طراحی وب سایت برای اطمینان از اینکه همچنان به هدف مورد نظر خود عمل می کند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

گذشته از این، برای نمایندگان بیمه، سئو نیز یک نگرانی کلیدی است. از آنجایی که موتورهای جستجوی مختلف به طور دوره ای قوانین خود را به روز می کنند، این بدان معنی است که وب سایت شما باید برای اطمینان از انطباق آن با این قوانین جدید سازگار شود. اگر می خواهید شانس استفاده از موتورهای جستجو را به عنوان بخشی از استراتژی جذب مشتری خود داشته باشید، باید اصول اولیه SEO را برای وب سایت خود دنبال کنید.

استفاده از ترکیب رسانه ای مناسب

رسانه های زیادی برای استفاده وجود دارد، از محتوای نوشتاری گرفته تا تصاویر، ویدئو، صدا، اطلاعات گرافیکی و موارد دیگر. هنگام طراحی سایت نمایندگی بیمه، انتخاب محتوای باکیفیت و متناسب با تجارت و برند شما بسیار مهم است.

نکته: محتوای ویدیویی در حال حاضر بیشترین توجه را برای بازدیدکنندگان آنلاین به خود جلب کرده است.

این بدان معناست که بازدیدکنندگان بیشتر درگیر هستند و همچنین تمایل دارند برای مدت طولانی تری در سایت شما بمانند. ویدیو به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را جذب کنید و همچنین ترافیک ارگانیک وب سایت را تا 155 درصد افزایش می دهد.

طراحی ساده

طراحی سایت نمایندگی بیمه که ساده و شیک باشد، یکی از نکاتی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. بسیار آسان خواهد بود که اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار بیمه و محصولات و خدمات خود در وب سایت جمع آوری کنید، اما نیازی به آن نیست. باید کاری کنید که افراد بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی ببینند.

سخنی از ما

طراحی سایت بیمه حرفه ای مستلزم درک جامع بازار و مخاطبان و همچنین نگاه دقیق به طراحی و عملکرد مدرن است. با در نظر گرفتن دقیق نیازها و اهداف خاص شما، مطمئن هستیم که می توانیم وب سایتی ایجاد کنیم که نه تنها پاسخگوی نیازهای شما باشد بلکه فراتر از انتظارات شما عمل می کند.

چرا وقتی می توانید یک وبسایت اختصاصا طراحی شده داشته باشید که نشان دهنده برند شما باشد و نتایج فوق العاده ای را به همراه داشته باشد، به یک وبسایت عمومی بسنده می کنید؟ بیایید با هم کار کنیم تا کسب و کار بیمه شما را با وب سایتی که در بازار رقابتی امروز برجسته است به سطح بالاتری برسانیم.

keyboard_arrow_up